Dålig update

publicerat i Vardag;
Godkväll! Förlåt för den dåliga uppdateringen, jag har bokstavligen inte haft tid till att ens sitta vid datan och har knappt varit hemma. Under förra veckan reds Ayalos varje dag, Natalia red honom två dagar, medryttare en dag, Anna en dag och jag dem tre andra dagarna så han har ändå fått jobba rätt så mycket, han fick dock vila igår och idag. I lördags var det ju alla hjärtans dag som förmodligen ingen har missat. Åkte hem till Gino i Tullinge vid tre tiden, mötte upp Gino hos honom och sedan åkte vi in till Heron City vid fem tiden. 
Vi mötte upp Stefan & Julia där, sedan drog vi och käka, såklart var det mitt och Ginos standard mat, tacobar ;) Sedan drog filmen igång 19.45 och deklart vi såg Fifty shades of Grey ;) Skit bra film. Vi kom hem runt tolv tiden sen, gick upp till Ginos rum och då hade han fixat sitt rum och på hans säng så fanns det en röd ros, chocklad/gele ask med hjärtan, ett halsband med hjärta på och äkta silver örängen, min pojkvän är bäst!
Den här veckan blir det ganska lugnt, vi har temaveckan i skolan och det innebär att man får välja mellan att praoa eller går i skolan och jag valde då att gå i skolan just för att höja mig i matte & engelska. Jag börjar 9 varje dag och slutar senast 2 varje dag. Imorgon har jag insläpp i stallet så åker ut efter stallet, tänkte rida ut imorgon en kortis, bara så att han får röra lite på sig och göra av med lite energi, kan behövas ;) 
Nutte
 

Kommentera inlägget här :